راهنمای خرید شال

اهنمایی خرید شال و روسری و نکات مربوطه:
روسری از مهمترین لباس های خانم های ایرانیست که هم در مهمانی ها و هم در کوچه و خیابان، استفاده می شود، پس باید برای انتخاب آن نهایت دقت و ظرافت صورت گیرد. بهتر است رنگ روسری را با مانتو و یا لباستان ست کنید، می توانید از کمترین و دورترین نقطه ی همرنگ در مانتو و روسری برای ست کردن استفاده کنید، انتخاب طرح های بته جقه ای که طرحی اصیلی و زیباست، می تواند اصالت و زیبایی را تواما برایتان به ارمغان بیاورد. در خیلی از مهمانی ها هم می توانید از ترکیب شال و روسری برای حجاب بهتر و هماهنگی بیشتر استفاده کنید.
شال و روسری تنها بعنوان وسیله ای برای پوشاندن سر شما نیست، بلکه می تواند به عنوان یک ابزار مد و زیبایی نیز به حساب بیاید. برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی اینکه شال و روسری را اگر بد و نامتناسب با فرم صورت خود ببندید می تواند چهره شما را تحت الشعاع قرار دهد و زیبا و خوب به نظر نرسید. به همین دلیل نحوه ی بستن شال و روسری و تناسب رنگ آن با پوست شما بسیار مهم است.
راهنمایی خرید
روشنی پوست:
باید گفت خانم‌هایی که رنگ پوست روشنی دارند نباید از روسری و شال‌هایی که خیلی روشن هستند، استفاده کنند. کرمی، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن ازجمله رنگ روسری‌هایی هستند که به ‌تنهایی بی ‌روح هستند و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشوند جذابیت شما را کم خواهند کرد. اما روسری نارنجی، زرشکی، قهوه‌ای و یشمی را با خیال راحت می توانید استفاده کنید چون شما را زیباتر خواهند کرد. اما اگر خانم‌هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستند که به رنگ چهره شان بنشیند،
نباید سراغ توناژ کدر مثل دودی، بنفش تیره و قهوه‌ای بروند. چون این روسری‌ها سبب می‌شوند صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسد. بیشتر خانم‌ها مشکی را برای روسری انتخاب می‌کنند چون تصور می‌کنند با هر لباسی که دارند ست می‌شود و به صورت هم می‌آید. ولی این کار اشتباه است. چون این کار چهره شما را تکراری می‌کند و حتی برای خودتان خسته کننده می‌شود.
در انتخاب شال یا روسری خود باید به نکات دیگری هم توجه داشته باشید. به عنوان مثال از شال ها یا روسری هایی استفاده کنید که لباس هایی متناسب با آنها را در کمد لباس خود داشته باشید. اگر رنگ چشم خاصی دارید می توانید از شال یا روسری متناسب با همان رنگ استفاده کنید. در این صورت بر جذابیت چهره ی شما افزوده خواهد شد.
متنوع باشید:
از شال و روسری های متنوع استفاده کنید تا چهره ی شما به همین تناسب کمی تغییر داشته باشد. همیشه از یک نوع رنگ استفاده نکنید زیرا فرقی ندارد که شما چه نوع آرایشی دارید ، این تغییر به هیچ عنوان قابل مشاهده نخواهد بود. در انتخاب رنگ روسری می توانید از رنگی که بر روی لب دارید یا رنگی که بر روی پلک خود دارید به عنوان سایه چشم نیز استفاده نمایید. هیچ گاه این سه رنگ را یکی ندانید و بهتر است که دو نوع از رنگ ها با یکدیگر ست شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *